OPTIMIZE LEARNING

 

Do you want to gain insight in how your learning department contributes to the realization of the organizational strategy?

Would you like to make full use of the possibilities offered by the latest learning solutions to increase the impact of learning?

Do you also want to translate your organizational vision into a strategy that gives direction to innovation, investments, the learning portfolio, processes and policy? 

 

Een effectieve en efficiënte leerafdeling vergroot het lerend vermogen door mensen in staat te stellen hun kennis te delen en te blijven leren. In een volwassen en zelflerende organisatie nemen medewerkers eigenaarschap voor hun eigen ontwikkeling, zijn nieuwsgierig en durven fouten te maken. Hierdoor worden ze veerkrachtiger, wat tot betere resultaten leidt.

 

One2change helps you to realize this by

  • Inzicht te geven in de effectiviteit van een afdeling Leren en Ontwikkelen;
  • Te werken vanuit een inspirerende visie, missie en strategie op Leren en Ontwikkelen, die aansluit op de organisatiestrategie;
  • Afdeling Leren en Ontwikkelen in te richten in lijn met de visie op Leren en Ontwikkelen;
  • Tooling, processen en beleid die het zelflerendvermogen van medewerkers vergroten;
  • Een cultuur van leren, samenwerken en kennis delen te realiseren;
  • Een impactvol en blended leeraanbod.

 

THE EFFECT: Ownership for learning and development, resilient employees, higher learning efficiency, improved performance and higher employee satisfaction within your organization.

ABOUT US

One2change is the consulting firm that develops resilient people and organizations through teaching them how to effectively realize changes as well as changing the way people and organizations learn and develop. Through connection and boldness we achieve sustainable results

 
SERVICE

We help you with

  • Consultancy
  • Project Management
  • Training
  • Coaching
 
FOLLOW US
 

RELATED EXPERTISE

 
 

06 - 51 26 29 67

 
 
 

info@one2change.nl

 
 
 

Amsterdam

en_USEN
nl_NLNL en_USEN